Fimovi 2006+
U poslednje vreme stvarno sam uzivao u novim izdanjima stranih i domacih filmova.Dok sam poslednjih godina jedva pronalazio neki naslov koji bi okupirao moju paznju,ove godine prosto ne mogu downloadovati sve filmove,jer ocekujem da ce komp prestati da dishe od maltretiranja.
Elem,skinuo sam jedno 50-tak filmova do sada,a ocekujem da skinem bar jos toliko naslova koji mogu da mi drze paznju dok ih gledam.Pomenucu samo nekoliko koje sam odgledao,jer sa prolecnim danima koje krecu,prava lepota je napolju i ne treba je propustiti:
the devil wears prada(komedija)
300(akcija)
mr.beans holyday(komedija)
ultraviolet(fantastika-akcija)
wild hogs(komedija-akcija)
the hills have eyes 2(horror)
are we there yet(komedija)
babel
borat(komedija)
idiocracy(komedija)
ghost raider(action)
mr.fix it(romanticna komedija)
departed(oskarovac)
dream girls(musical)
house of the dead 2(horror)
just my luck(obavezno pogledati-komedija )
ro-b-hood(sa jacky chenom action-komedy)
bob the batler(komedija)
eragon(fantastic-avantura)
born's identity 2
iluzionist(obavezno pogledati)
Naravno jos jedno 30-tak dobrih koje nisam pogledao.Nemam puno vremena za da pratim filmove,zato biram i gledam samo najbolje.Ako bude zainteresovanih za jos dobrih naslova koji su ili treba da izadju,dopunicu spisak.Inace naslove sam skidao preko torenta,mogu se naci u svako doba.
the devil wears prada(komedija) -- Nisam ga gledala al bi volela da ga vidim
300(akcija) ----- gledala sam film.. OBOZAVAM GA! odlican je!
mr.beans holyday(komedija) -- haha nisam ga gledala
ultraviolet(fantastika-akcija) ---- gledala sam ga, nije los
wild hogs(komedija-akcija) ----- gledala sam ga hahah smesan od prve scene
the hills have eyes 2(horror) -- umm nisam i ne mislim da ga gledam fuj fuj fuj ahahaha
are we there yet(komedija) -- nisam ga gledala nit mislim da ga gledam...
babel -- umm Ne
borat(komedija) ---- hahaha gledala sam luda budala
idiocracy(komedija) -- umm pojma nemam
ghost raider(action) ----- gledala sam ga, odlican je film
mr.fix it(romanticna komedija) -- umm nisam ga gledala, ne gleda mi se bas
departed(oskarovac) -- ovaj mi je seka gledala kaze da je dobar film al se meni ne gleda lol
dream girls(musical) -- ahh uzas hahaha
house of the dead 2(horror) -- uhh NEMA SANSE hahaha
just my luck(obavezno pogledati-komedija ) -- mislim da sam ga gledala, i ne znam vise hahah al je smesan
ro-b-hood(sa jacky chenom action-komedy) -- nisam gledala
bob the batler(komedija) -- nisam gledala
eragon(fantastic-avantura) ----- gledala sam, bas mi se svidja film
born's identity 2 ---- gledala sam, nije los
iluzionist(obavezno pogledati) ----- gledala sam, jako dobar film...
Nista Na Svetu Toliko Ne Boli... Nego Kad Srce uzalud Voli!
skinula sam par ilmovfa, ali nikako da pogledam. u poslednje vreme sam katastrofa sa vremenom
Pozdrav za sve.Drugi spisak filmova sledi upravo sad :
-shooter 2007 (akcija)
-white noise-the light 2007 (horror,triller)
-the simpsons 2007 (animacija)
-the fountain 2006 (action,romance)
-the guardian 2006 (action,adventure)
-crank(adrenalin) 2006 (action)
-deja vu 2006 (action,romance,triller)
-disturbia 2007 (action,drama)
-curse of the golden flower 2006 ( ko voli japanske bajke)
-knocked up 2007 (comedy,drama)
-smokin acess 2007 (action)
-night at the museum 2006 (comedy)
-the hitcher 2007 (action,horro,triller)
-Underworld 2-evolution 2006 (action,horror)
-little miss sunshine 2006 (comedy,drama)
-live free or die hard-die hard 4 2007 (action)
-pathfinder 2007 (action,adventure)
-premonition 2007 (drama.mistery)
-school for scoundrels 2006 (comedy)
-ratatouille 2006 (animation)
-1408 2007 (horro,drama,action)
-because i said so 2007 (comedy,romance)
-big nothing 2006 (comedy,triller)
-bloodrayne 2006 (horror,fantasy,action,adventure-radjen po igrici)
-goal 2-living the dream 2007 (drama,sport-film dobar stvarno)
-jump in 2007 (comedy,drama,sport)
-the restless 2006 (japanska bajka)
-hostel 2 2007 (crime,triller)
-vacancy 2007 (triller,drama)
-evan almighty 2007 (comedy)
-fantastic four 2 2007 (action,fantasy)
-oceans 13 2007 (action)
-redline 2006 (action,driving)
-the contractor 2006(action)
-who made potato salate 2006 (comedy)
-little man 2006 (comedy)
-snake on a plane 2006 (action,drama,horror)
-flushed away 2006 (animation)
Eto to je za sada moj odabir filmova "best of the best" sto bi se reklo.Kad budem skinuo jos neki mozda opet dopunim spisak,za sada samo ovo,jer filmove ionako skupljam da bih gledao u zimsko vreme,manje vremena za to preko leta.
Knight pogledacu sto vise budem mogao,mada je malo vremena
Misljenje je kao dupe....Svak ima svoje
Ljudi jel ima sta novo od nasih domacih filmova?? Da imam sta da gledam...poludecu od dosade.....hvala
one missed call 2007,preporucujem i melodiju za mob. iz tog filma
Markeri